Vous qui aimez aussi le cinéma, en gros ou en détail, regardez ce qui nous arrive des Etats-unis, admirez l'inventivité : un bonus publicitaire de 20 minutes avant le machin pour lequel vous avez payé. Miam-miam.
“The 2wenty,” which is shown with digital projectors, is “a larger-than-life pre-show adding unique and special entertainment to the REG movie-going experience.” The country’s largest theater chain [Regal] refers to it as “quality entertainment supplied by our four content partners.”En revanche très bonne initiative que celle de la Captive Motion Picture Audience of America : mettre une affichette "réservé" sur son fauteuil et ne revenir que pour le début du film.
To understand what this is really about, replace “entertainment” with “advertisements” and “content partners” with “companies that are paying for these advertisements.” Essentially, movie theater chains have found a way to give us even more advertising: by running pre-show ad films while the lights are still on and audiences are finding their seats.
Je sens que je vais m'en inspirer pour la prochaine fois que je dois faire mes courses au supermarché !
(via imdb)
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire